Fredagen

Efter att Natalie hade vaknat, klätt på sig och ätit frukost så åkte vi ner till Österby en sväng.
Skulle hälsa på Sofie och Elsa. Elsa va dock inte så social och sov mest hela tiden men hon och Natalie hann träffas och prata en liten stund.









Bilderna är tyvärr lite suddiga då det va två barn som inte riktigt ville sitta still...

Natalie försökte ge Elsa några pussar, men Elsa såg mest skeptisk ut och va nog inte riktigt med på noterna! ;)
Dom va så söta tillsammans. Natalie satt och pratade, eller skrek mest, och Elsa satt och tittade på henne hur mycket som helst och skrattade. Antar att dom kanske förstod varann. Jag och Sofie fattade just ingenting av vad Natalie pratade om...

Efter den trevliga pratstunden åkte vi hem till mamma/mormor en snabbis.
Hon hade hittat på massa grejor som Natalie skulle ha. Nån filt och sängkläder och lite sånt.
Fick lite fika och Natalie fick gosa med morbröderna Markus och Martin och sin mormor, sen åkte vi hem.

Lämnade i stort sett bara av Natalie här hemma, jag kastade i mig lite mat och sen åkte jag ner till Österby igen för att hämta upp Katarina. Vi skulle ju på bilbingo.
Vi hade en riktigt skön fredagkväll!



Dock vart vi utan pengar. :(
Vi som skulle dra hem storvinsten... Inte ens en liten krona fick vi. Men vi ska spela fler gånger och hoppas på bättre tur.
I pausen träffade jag på Malin. Vart ruskigt förvånad när hon kom gående där helt plötsligt. Hon hade ju såklart haft turen och vunnit 300 kr. TURKÄRRING!!! ;) Vet inte om hon vann nå mera sen.

Vid 23.50 kom jag äntligen ner i sängen och fick sova. Vart ganska trött av alla siffrorna. Va ju tvungen att hålla koll på Katarina emellanåt också, eftersom hon duttade i fel nummer! ;)
Men RUSKIGT roligt hade jag i alla fall.

Tack Katarina för en utomordentligt trevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe ;) Nope, vart inget mera... Men det blir fler gånger så då hoppas jag på vinst igen :)

2010-07-31 @ 20:21:12
URL: http://www.malvan12.blogspot.com
Postat av: katarina

tack själv, kära marie... vad skulle jag ha gjort utan dina kvicka ögon och ditt skarpa sifferminne =) galet så dålig jag är på bingo, nästa gång blir det färre brickor.

2010-08-01 @ 20:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0