Lite bilder

Bilder på Natalie och Magnus som sovit middag flera dagar i rad nu...





Natalie har ju sån skön stil när hon sover! Men jag låg likadant så jag antar att hon ärvt det av sin mor.








Så här satt Natalie nästan hela vägen när vi åkte hem från Gräsö i lördags:



Antar att hon tyckte att pappa körde för fort! ;)




Hittade ett kvitto som jag för allt i världen inte kunde förstå varför jag inte hade kastat. Hade ju inte köpt nå speciellt. Men när jag kollade på summan så förstod jag.



Summan är nämligen telefonnumret till en som står mig nära. Bra märkligt!
Jag kan handla jag... ;)




Nej, nu ska jag ta tag i det sista i köket. Dammsuga, putsa fönstren, sätta upp nya gardiner mm. Är nämligen själv hemma nu då Magnus och Natalie åkte till Hallstavik för att titta på crossträning. Magnus skulle åka han med, men eftersom han varit så sjuk så hoppade han över dagens träning. Bra val! Är så skönt att han mår bättre idag. Kan hända att han kanske va lite sjukare än jag trodde... ;) Men alla vet ju hur det är med killar som är sjuka. Man kan ju aldrig veta om det är på riktigt eller inte!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

hihi... jag skulle aldrig få viggo att soomna på mage... ;) Kul med kvittot, det händer verkligen inte varje dag !

2010-07-28 @ 19:25:46
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Fröken M

jag tittade i ett album hemma hos mamma och pappa häromdagen. Bilderna var från mina första 4 år och jag kan lova att inte jag heller sov som man ska... dessutom var jag alltid naken så det fanns många kort att skratta åt kan jag lova !

2010-07-28 @ 20:10:01
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0