Besök

Idag har vi haft besök av våran lilla Jenny. Det va på fest hemma hos henne som jag träffade Magnus för första gången. Är över 3 år sen nu...
Så hade det inte varit för henne så hade jag nog inte varit så lycklig som jag är nu.
Tack Jenny för att du tutade ihop oss! (på ditt egna lilla vis) ;)

Hon kom vid 11 tiden i morse och åkte för en liten stund sen. Vi har typ spelat monopol nästan hela dan.



Jag vann först med 30 hus och ca 86.000 i kontanter så Jenny vart lite sur (dålig förlorare som hon är), så vi vart tvungna att spela en gång till. Men även denna gång vann jag då hon vart skyldig mig 34.000 två gånger efter varandra. Vann ganska stort återigen alltså!
Kanske ska börja med sånt där på riktigt. Verkar ju va ganska bra på det så har jag tur kanske jag kan tjäna lite pengar! ;)
Ha ha... Nejdå, skulle inte tro det va. Va nog bara tur...

Men imorgon hoppas jag verkligen att jag har tur. Då ska jag och Katarina åka och spela bilbingo och hoppas på att dra hem STORvinsten100.000 :-
Skulle sitta finfint. Då blir det ett nytt kök här hemma. Vore ju i och för sig lite tokigt då jag just tokstädat köket, men jag vill nog ändå ha ett nytt snart. Tror dock att Magnus längtar mer än mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul! :) Vart?? Vill oxå vinna 100.000!! ;)

2010-07-29 @ 23:15:26
URL: http://www.malvan12.blogspot.com
Postat av: katarina

vi ska vinna, ve e bäst! vi är dom som....behöver det mest??? kanske?? =)

2010-07-29 @ 23:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0