Min chef

Är många som har riktigt svårt för min chef. Jag är dock en av få som inte har det. Visst har jag respekt för honom men vi kan ändå skämta och prata som normala människor. De flesta verkar knappt kunna säga hej till honom vilket jag tycker är hemskt.
Jag har dock lyssnat på vad de andra säger och tagit det till mig, men jag har bildat mig min egna uppfattning och det tror jag att jag kommit långt med. Man måste nog ge honom en chans och bara vara sig själv!

Idag ringde han och frågade när jag tänkte komma tillbaka till jobbet. Ett riktigt trevligt samtal!
Jag kände att han förstod precis vad jag sa och kände, vad mer kan man begära?

Vi kom i alla fall fram till att jag ska börja jobba på 75% den 14 februari.
Kommer att kännas skönt!

Och du HULDA! Om du läser det här så hoppas jag att det löser sig. Eller jag vet att det gör det. ;)
Du behöver inte vara orolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0