Linden

Har fått förskoleplats åt Natalie nu också.
Det blir på ett ställe som heter Linden. Då det är fullt på alla förskolor så har dom startat Linden. Är tre dagbarnvårdare som ska jobba där och till hösten är det tänkt att barnen ska få plats på vanliga förskolorna då sexåringarna börjat skolan.
Känns lite hattigt då hon bara kommer att vara på Linden i ett halvår, men jag tror att det kommer att bli jättebra. Är lite nyfiken på vilka som kommer att jobba på Linden bara. Hoppas det är bra folk!

Natalie ska börja sin inskolning 31 januari.

Nu måste jag och Magnus sätta oss ner och fylla i alla papper som ska skickas in bara. Våra inkomster så dom vet hur mycket vi ska betala och hur mycket hon ska vara där.
Lär bli klurigt då jag inte vet hur jag jobbar, men får väl fylla i på ett ungefär.

Kommentarer
Postat av: Syrran

troligtvis Marja Leena och Johanna Goffeng :)

2010-12-07 @ 11:55:05
Postat av: Camilla Kastberg Odeheim

Åh, jag tänkte precis skicka till dig o fråga om natalie ska börja, Vi har också fått plats på Linden till Alicia. Men hon ska skolas in den 17 januari. vad skoj att dom får leka med varandra då, o att jag "känner" någon som ska ha sitt barn där. nu vart millan lite lugn i själen :)

2010-12-07 @ 12:04:58
Postat av: sofie

hej nattis. jo mamma låg å fundera lite närmare på det där med 15 å kom fram till att jag får nog vänta till studenten typ fast vi får väl se hur det blir med de.. :P annars mår jag rätt bra så vi måste ju ses snart! min mamma hälsar! puss och kram!

2010-12-08 @ 21:38:46
URL: http://sjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0