Fredag

Dagen började tidigt. Vid 3 vaknade Natalie och va ledsen. La en hand på henne då jag inte ville ta upp henne och riskera att hon ville vakna ordentligt. Efter en stund lyckades hon faktiskt somna om. Vid 5.50 vaknade jag igen av en ledsen tjej. Denna gång va det bara till att vakna och gå upp. Försökte ligga och gosa en stund men hon körde sitt race i 500 blås på en gång som vanligt så det där med att gosa va ju bara att glömma.

Vi gick upp, klädde på oss, bytte blöja, åt välling och tittade på tv. Vid 8 somnade Natalie i min famn. Jag la henne i hennes säng och sen la jag mig på soffan och sov en stund jag också. Ruskigt skönt!

Vi sov 1,5 timme och sen försökte vi äta lite gröt. Gick som vanligt inge vidare då Natalie har kommit på att det är jättekul att spruta gröt över hela mamma och bordet. (Vi har bytt sort också och jag tror inte att hon gillar den här faktiskt. Äter inte alls som förr, så vi ska byta tillbaka) Elak mamma som jag är fick hon då gå från bordet utan att ha ätit speciellt mycket.
En timme senare fick hon mat, men inte heller det gick i som det brukar. Antingen är hon inte hungrig eller så har hon kommit in i en period igen då hon inte vill äta. Men lite får hon ju i sig i alla fall.

Förövrigt så har vi busat och lekt en massa som vanligt. Har även poppat musik och Natalie dansar som aldrig förr. ;)

Nu har hon precis somnat igen så jag tänkte passa på att äta lite lunch.

Ikväll ska vi på julbord med Jokab (Magnus jobb) på Seglarbaren i Öregrund. Ska bli gott! Natalie ska vara hos sin faster Ewy medans och troligtvis sover hon nog kvar där, vilket innebär att jag borde få sovmorgon i morgon! Me like!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0