Duktiga

Jag tycker att ni läsare är duktiga som går in här fast jag inte skriver speciellt mycket just nu. En stor eloge till er trogna läsare. Det diffar på ca 10 läsare om dan om jag skriver eller inte. Fantastiskt!
Hade jag varit er hade jag nog lessnat på den här bloggen nu, men alla är ju som tur är inte som mig. ;)

Tack för att ni håller mitt humör uppe!
Blir glad av att se att ni fortfarande kikar in här!

Har inte blivit så mycket skrivande då jag inte varit mig själv sista veckorna. Då jag knappt har orkat med mig själv, mitt hem, min familj eller mina vänner så har jag prioriterat att lägga den lilla energi jag har på Natalie. Hon är i behov av den och hon är värd den!
Är glad att jag har en förstående sambo som bryr sig och ställer upp. Även om han ibland lessnar på att det ser ut som fan här hemma.
Men jag känner att det är på väg att vända nu och jag hoppas på att få tillbaka min energi så vi kan få det som vi vill igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0