Vardag

Nu har semestern tagit slut och vi är tillbaka i vardagen. Magnus gick upp 4.30 imorse för att åka till jobbet i Jakobsberg.
Pratade med honom för en stund sen. Tyvärr hade han inte kunnat jobba nåt än då det va nån/några idioter som hade kapat av alla sladdarna och stulit batterierna på grävmaskinen under helgen. Har man inget bättre för sig än att förstöra för andra?

Natalie och jag gick upp vid 7 imorse. Det har blivit hennes tid att vakna på morgonen. Vi gick då upp och åt lite välling och sen satt vi och mös i soffan och kollade på tv. Vid 8 somnade hon igen och sov ända till klockan 11. Jag lyckades också slumra till några gånger. Va ganska mysigt att halvsova med sin lilla älskling sovandes på mitt bröst.
När hon vaknade gosade hon in sig i mig, gav mig ett stort leende och en blöt puss. Sen låg vi och pratade en liten stund och mös lite till innan vi gick upp och åt lite gröt.
Nu har hon precis somnat igen. Vet inte varför hon är så trött. Men hon va jättegnällig och så fort hon fick nappen drog hon igen ögonen och ville sova, så då får hon väl det då.

Vet inte riktigt va jag ska hitta på nu men alltid finns det nåt att göra.
Ska väl kika lite på nätet och sen försöka göra lite nytta kanske. Är ju så tråkigt med allt detta regn också. Det fullkomligt öste ner alldeles nyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0