Vänner

Idag har vi varit nere i Österby och hälsat på Sofie och Elsa.
Hon behövde än vän och eftersom hon är en av mina bästa vänner så ställer jag självklart upp.
Vi fikade och pratade lite om barn och hus och sånt.
Efter en stund kikade även Lovisa och hennes son Kasper förbi. Väldigt trevligt!
Tyvärr vart Kasper lite rädd för Natalie. Natalie är ganska duktig på att prata (eller mest skrika faktiskt) och det gillade inte Kasper riktigt. Jag tror att han tyckte att det lät illa. Precis som resten av oss.... ;)

Nu har vi precis kommit hem och väntar på att älsklingen ska komma hem.
Ska nog försöka övertala honom om hundvalpen. ;) Känns som att det vore lämpligt att skaffa en nu när jag ändå är hemma. Men Magnus är inte lika säker som mig. Han ska ju fundera så mycket. Det är ju sån hund som han vill ha så varför inte slå till?
Fast det är ju ganska, eller väldigt mycket ansvar att ha hund också. Men klarar vi av ett barn ska vi väl klara av en hund också...

Kommentarer
Postat av: sofie

tack vännen!

2010-08-23 @ 21:45:01
URL: http://sjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0