Kanske...

Nu är jag hemma igen.
Helt slut kan jag säga. Men jäklarns va det börjar hända grejor där ute nu. Känns som att det finns en ände på det hela nu. Såå skönt! Snart kan nog mäklaren komma ut och fota lite så hoppas vi på att nån vill köpa det sen.

Funderar på om jag ska ta mig en liten vila. Min rygg och mina knän vill liksom inte vara med längre nu.
Sen ska jag åka ut till Gräsö. Ska packa med mig saker så vi kan sova där. Vi tyckte att det vart bäst så. Kan vi börja i tid med veden i morgon bitti. Det tar ju ändå en stund att gå upp, äta frukost och sen åka dit och sätta igång i annars. Så då sa vi att vi sover kvar.

Ha ha... En sak till!
Kan hända nu att vi kanske skaffar en hundvalp snart.
Fick nys om valpar idag. Blandning mellan Karelsk Björnhund och Lajka.
Kan säga att till och med Magnus vart sugen. Han ville åka och titta på dom. Fanns två tikar kvar.
Vi lär väl prata lite mer om det ikväll så får vi väl se. Dom va 10 veckor nu så i så fall får vi ju hem den snart. MYS!!!!! ;)



Karelsk Björnhundsvalp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0