Gårdagen

Igår va vi ju på 6 månaderskontrollen. Allt såg bra ut tyckte läkaren. Natalie va så glad och skrattade och busade med honom hela tiden.
Hon väger nu 7230 g och är 68 cm lång.
Hon fick ju två sprutor också. En i varje ben. Läkaren och sköterskan sa ett, två, tre och sen stack dom. Natalie blev så klart ledsen men det gick över ganska fort igen när hon fick komma upp i min famn. Efter mindre än två minuter skrattade hon åt läkaren igen. ;)
Du va så duktig hjärtat!

Efter BVC bersöket åkte vi hem till Katarina och hälsade på henne och Alvar en sväng. Alvar sov när vi kom, men vaknade efter en stund. Och gissa om Natalie vart glad då. Hon hoppade och pratade och ville bara ta och pussa på Alvar hela tiden. Dom va så söta!





Vart sen bjuden på jättegod lunch, tacopaj och sallad, när Anton kom hem. Tur att han har kolla på oss tjejer så att vi äter ordentligt! ;)
Tack så mycket!!!

Åkte sen hem och åt potatisbullar, bacon och lingonsylt till middag.
På kvällen tog jag mig en liten springtutr. Tog en sväng runt byn, vilket blir ca 2 km tror jag.
Spurtade sista biten upp för lilla backen hem och kände mig väldigt duktig när jag va framme. Ska försöka springa lite oftare för det är faktiskt väldigt skönt. Har ju sprungit mer eller mindre hela livet så varför sluta nu!?

Kommentarer
Postat av: katarina

tack själv, för trevligt besök =) ni är altid välkomna. kram

2010-08-12 @ 15:29:57
Postat av: katarina

...hm.. alltid menar jag såklart ;)

2010-08-12 @ 15:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0