Tidsfördriv

Hade inget att göra så jag tänkte att ni skulle få veta lite om mig...

Lovar du att vara ärlig: Alltid! 

Du heter:
Marie Elisabet
Smeknamn: W och MAJSAN när jag va liten, men nu KURRE från fotbollslaget

Låt som när du är ledsen sörjer till: Hallelujah av Leonard Cohen
Beroende av: Magnus och Natalie

Vad tror folk om dig: Ingen aning... Men att jag är snäll och lugn tror jag.
Stämmer det: Ja, snäll är jag men lugn. Nja... Har lite svårt att sitta still ibland
Brukar du skratta för dig själv: Jadå!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Nej åk ni! Det gör inget. Puss puss (fick det av Magnus igår innan vi åkte till Anna. Frågade om vi fick åka utan honom.)

Var bor du: Masugnsskogen
Trivs du där: Absolut!

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit. Mjölkdrinkar är det bästa!
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk mot något: Pollen
Har du haft sex idag: Nope!

Hur svarar du i mobilen: Ja, det är Marie
Vem ringde du senast: Magnus
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han åt mat och att vi skulle höras efter att vi varit på BVC
Antal timmar sömn inatt:
Ca 7,5 timme
Sov du ensam: Nej
Brukar du komma i tid: Alltid
När mår du bra:
När jag får vara i Magnus trygga famn
När blev du fotad senast: Igår tror jag
Hur känner du dig nu:
  Seg
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt, blått eller rött

Favorit dryck på morgonen: Mjölk
Rakar du benen: Självklart 
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 22-23
Är du blyg: Ibland. Beror på vad det gäller

Sysslar du med någon idrott: Inte sen jag fick barn. Innan spelade jag fotboll och innebandy
Vill du hellre ha mail än brev: Nej. Jag älskar att få brev
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja (annars hade jag nog inte varit tillsammans med Magnus)
Har du spytt offentligt: Ute ja, men inte så andra har sett
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Stå upp och kissa utomhus och försöka sätta mig in i deras situation i ett förhållande så jag lättare kan förstå sen
Är du bortskämd: Nej inte direkt

Vad gör du i morgon: Vaknar av ett leende bakom spjälorna i Natalies säng 
Vad är det värsta du vet: Sorg
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja. Tror mig nu ha listat ut vilka som är mina "vänner" och vilka som är "äkta vänskap" 

Vad använder du för shampoo: Wella 
Vad är det finaste du fått:
Min familj
En speciell dag du minns: 13 januari 2010 när Natalie kom till världen
Hur gammal är du:
27 (i 2 månader till)

Tycker du om någon just nu: Jadå, massor

Du samlar på: Alldeles för mycket skit
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Magnus
Gillar du golf: Har aldrig provat faktiskt

Vilken tid gick du upp idag: Klockan 7
Har du sovit i din egna säng i natt: Ja
Är det okej att gråta: Självklart!!!
När grät du senast: Igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Rusta huset

Bär du glasögon eller linser: Nej
Har du piercing: Bara öronen
Har du tatuering/ar: Nej
Vill du gifta dig:  Ja
Är du bra på att laga mat: Kan väl om jag vill, men slipper helst
Är du flygrädd: Nej
Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk

Tror du på ett liv efter döden: Ja, det gör jag
Tycker du om sushi: Ja, det går ner
Vad äter du helst när du ser på film: Godis
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck:  Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Blå.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger
Biter du på naglarna: Ja, i perioder
Röker du: Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0