Uppdatering

Ber om ursäkt för att det varit dåligt med inlägg på ett tag. Har haft lite annat att göra och sen har inte lusten infunnit sig riktigt...
Ska försöka komma till rätta igen!

Kör en summering av dagarna som gått:

SÖNDAG

Mervi och Fabian dök upp strax före 10. Vi hade bestämt att vi skulle åka till Ulva och gå på bakluckeloppis.
Natalie åkte till Gräsö med pappa så jag va barnfri. Tänkte att man skulle hinna se så mycket mera då. Tyvärr va det ju inte så mycket roligt i Ulva. Men tomhänt kom jag ju inte hem. (Ni trodde inget annat heller va!?) ;)

Inköpen bestod av



För framtida bruk, en pusselhage till Natalie för 25 kr



En bok till mig. Me like Stephen King! 10kr



En overall till Natalie med Brumma på. 50 kr Jättefin! Knappt använd tror jag.

Efter Ulva tog vi en sväng till Emmaus. Tog oss en fika och sen kollade vi på all skit som fanns där. Fanns verkligen ingenting man skulle vilja ta med sig hem. Tråkigt, men det va ju bra för plånboken. ;)
Åkte sen hem till mig och tog en paus i soffan och jag tog en funderar på om jag skulle följa med till Gräsö eller om jag skulle stanna kvar hemma och städa lite.
Efter mycket om och men åkte jag med.
Vi vart bjudna på god middag och supergod jordgubbspaj till efterrätt. Sen drog Magnus och Kjell till går´n ( = gården. Till deras föräldrar) på jaktmöte. Natalie och jag stanne kvar och pratade skit med Mervi och barnen.
En mycket trevlig dag. Tack Mervi!



MÅNDAG

Inte riktigt lika trevlig dag tyvärr.
Vi hade urnnedsättning för min bror.
Natalie åkte med för att få säga farväl till sin morbror. Vi hade med oss varsin ros till honom. Natalie va jättesöt och duktig och la själv sin ros bredvid urnan.

Micke du är så saknad!!! När ska tårarna ta slut? ♥

Efter nedsättningen åkte vi till min fasters stuga för en snabbfika.

Eftermiddagen och kvällen spenderades hemma i soffan.




TISDAG

På förmiddagen fick vi besök.
Pelle, Inkan och Matilda kom över på lite fika. Jättekul att träffa dom. Blir tyvärr inte så ofta. :(

Matilda och Natalie lekte lite och satt tillsammans i Natalies soffa.



Natalie skulle som vanligt försöka pussas och kramas. Tyvärr gillas det inte riktigt av hennes vänner alla gånger. Den här gången slutade det med att hon vart själv i soffan och gissa om hon såg förvånad ut när Matilda gick därifrån. ;)

På kvällen åkte jag och Natalie till Åby för att hälsa på Jonny, Stina och Ida.
Magnus åkte till Östhammar för att köra lite cross. Vart bjuden på god middag och hade en skön pratstund med Stina. Hon är verkligen en riktig vän!
Ida lekte lite med Natalie. Natalie satt i barnstolen och Ida höll på med en ballong framför henne. Ida kastade upp ballongen och fick den i huvet och gissa om det va roligt. Hon höll på så ett tag och Natalie skrattade så mycket så hon kräktes och sen fick hon hicka. Att det kan va så roligt med en ballong! ;)
Ida har ju utnämt sig själv till Natalies storasyster och hon tar sin roll på stort allvar!

Vid 20.30 va Natalie jättetrött så vi drog oss hemåt. Hon åt sin välling och sen somnade hon ganska direkt.



ONSDAG 

Hade bestämt med min brors mamma att vi skulle ses och kolla igenom lite grejor efter min bror. Tog lite saker som jag vet va pappas. Men annars lät jag det vara. Känns så konstigt att rota i nån annans saker. Men tyvärr är det ett måste.
Gjorde inte så många knop resten av dagen.
En annan av mina bröder och hans familj kikade förbi en sväng. Han tyckte att jag hade gått ner i vikt. Syns inte på våggen men det va kul att få höra att man blivit lite smalare. Och säger min bror det så är det nog så. Han skulle aldrig säga det om han inte menade det. Får väl bara säga TACK!!! ;)

På kvällen hade jag och Magnus en liten myskväll med film och lite gott till.

Har haft ont i huvet i flera dagar så det vart en tidig kväll. Knaprar Alvedom som en tok.
Har ruskigt ont i nacken också. Antar att det är därför jag har huvudvärk, men sen är det nog för att jag inte mår så bra psykiskt just nu heller. Är så mycket just nu...
Är så glad att jag har Magnus som stöttar mig ordentligt i allt. Vi hade en liten pratstund i tisdags och nu tror jag att han vet va jag känner.

Tack för att du finns älskling!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0