Syrrans blogg

Min syster har en blogg som hon inte skrivit i på hur länge som helst. Väldigt tråkigt tycker jag eftersom hon inte har varit hemma på hela sommaren och det hade ju vart kul att läsa lite om vad hon gör där uppe i Vansbro.
Igår sa jag åt henne att hon får börja skriva lite igen.
-" Det är ju ändå ingen som läser" fick jag till svar.
-"Nej, men man kan ju inte ha nå läsare om man inte skriver nåt och sen kan ju inte alla börja läsa på en gång. Det tar ju ett tag", sa en klok storasyster. ;) (bloggen är nystartad dessutom)
Så igår fick jag henne äntligen att skriva lite.
Hoppas verkligen att hon fortsätter nu.

Om ni vill så kika gärna in där och peppa henne lite till att skriva.

*Lillasysters blogg*



Syrran och Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0