Städning

Idag har jag varit själv hemma hela dagen. Magnus tog Natalie och åkte till familjen Rosen.
Jag har passat på att städa lite. Skurat duschen och putsat fönstret i badrummet, tvättat, plockat lite grejor och nu ska jag dammsuga och skura golven lite. Har inte direkt jobbat effektivt men jag är glad att jag gör det överhuvudtaget. Men va ska jag ha bråttom för!? Smutsen lär ju knappast försvinna av sig själv...
Imorgon ska jag hämta hit min farmor så då vill jag att det ska vara lite fint här hemma.

Katten ligger som vanligt i "sin" soffa och slöar.



Han har legat här hela dan. Dumt att va ute nu när det äntligen är fint väder ute. Latkatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0