Sovmorgon

Idag tog vi en sovmorgon!
Natalie vaknade 5.30 och va jättepigg. Gick upp och gjorde en flaska välling som hon åt och sen låg vi och gosade i våran säng. Vid 7 somnade vi om och sov till 9.30. Skönt! För jag va inte riktigt så pigg vid 5.30 kan jag säga.

Nu på förmiddagen har vi ätit gröt till frukost båda två, busat lite, startat tvättmaskinen och dammsugit. Natalie har suttit i gåstolen mest hela tiden. I tisdags kom hon på tekniken så nu springer hon runt överallt. Kom ju bara bakåt innan. Men man får börja passa henne mera nu. Igår när Magnus laga mat så drog hon ner gardinen i köket. Skitunge! ;)

Nu vart hon trött och ska försöka sova en stund. Själv ska jag vattna blommorna och ringa prästen igen och hoppas på att han svarar idag. Sen kanske jag hinner med lite mer nytta innan hon vaknar. Men tar det nog ganska lugt för jag vart helt slut och svettig av bara dammsugningen...
Gillar inte riktigt att hela kroppen är full med snor! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0