Sjuk

Jösses så förkyld jag har blivit! Inatt sov jag inte speciellt många timmar. Kunde knappt andas pga allt snor och hade ruskigt ont i huvet så fort jag la mig ner. Hoppas hoppas att det går över fort. Gillar inte riktigt att vara sjuk...

Idag har vi umgåtts med min brors sambo.
Hon har länge velat träffa våran farmor. Tyvärr va ju inte storebror med oss! Inte fysiskt i alla fall.
Jag och Natalie hämtade upp A och åkte iväg och tog en fika hos farmor i stan. Min farfars syster Karin va där också. Vi hade mycket trevligt!
Bestämde att vi skulle hälsa på nångång igen sen.

Efter massa fika hos farmor åkte vi till Stadium och Willys och handlade lite. Sen skjutsade vi hem A till Tierp, gick en liten husesyn och sen åkte vi hem och åt middag. Älsklingen gjorde potatis, stekt fläsk och löksås idag. Önskar att jag hade kunnat känt nån smak, men det brukar ju va gott så det va det säkert idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0