Promenad

Mycket händer det ibland när man ska på promenad. Gick först ner till soptunnan och postlådan. När vi kollade efter posten kom Meduza springande. Hon ville ju självklart följa med oss på promenad.
Försökte skicka hem henne och sa flera gånger att hon måste gå hem. Va lite rädd att hon skulle bli påkörd om hon va på vägen. Men hon lyssnade inte. Jag började gå och hon sprang skrikande efter.






Efter att jag tagit den här bilden gick jag vidare och fick tillslut Meduza att stanna upp. Hon sprang tillbaka över vägen och in på grannens gård. Har inte sett henne mera sen men hon är väl ute och kolla läget i byn.

På våran lilla promenad tog vi en sväng förbi hästarna också.
När vi kom fram stod dom under vindskyddet som två fjån.



Tillslut kom Henny ut



och efter lite tjat kom även Brainne ut men dom ville inte komma och hälsa.



Efter att jag kallat på dom ytterligare en stund så kom dom äntligen



Brainne kom fram först. Men vart lite sur över att jag inte hade nå godis med mig så hon gick igen. MATVRAK!!!



Så då fick jag gosa med Henny en stund



Sen va det dax att gå. Hästarna gick och åt och vi fortsatte hemåt.
Brainne sa i alla fall hejdå när vi gick! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0