Passar ihop

Igår fick jag en sån fin komplimang av Sofie.
Vi va till Stina och Jonnny i söndags och åt kräftor, räkor och god paj som Stina hade gjort. När vi åkte hem därifrån åkte vi förbi Jocke och Sofie för att Magnus skulle få se deras nya altan som dom håller på att bygger. (Ville visa honom eftersom vi också ska bygga altan sen)
Vilket fall så va dom ute precis så vi stannade till och sa hej och småpratade lite allmänt. Och så i går när jag, Sofie och barnen gick till kyrkis sa hon att Magnus och jag såg så gulliga ut ihop och att vi passade så bra tillsammans.
Jag vart jätteglad över detta! Sån liten kommentar vart så himla stor i mitt hjärta!

Jag älskar ju Magnus hur mycket som helst och vi kommer så bra överrens om allt. Bråkar aldrig och tycker lika om det mesta. Så jag hoppas verkligen att vi passar ihop som handen i handsken, fisken i vattnet osv... ;)
Vill verkligen dela resten av mitt liv med honom!

Tack Sofie för den kommentaren. Den gjorde mig ännu mera kär i min älskling! ;)
(om det nu är möjligt!) ♥

Kommentarer
Postat av: sofie

kul att jag gjorde dig glad. ;)

2010-08-17 @ 21:20:52
URL: http://sjernstrom.blogg.se/
Postat av: Marie

Vart jätteglad faktiskt! Tack!!!

2010-08-18 @ 20:36:13
URL: http://daintymorsel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0