Höststäd

Idag har jag höststädat bilen. Tvättat den både utvändigt och invändigt så nu skiner den så fint!
Vågade nästan inte sätta mig i den och köra in i garaget ifall jag skulle skita ner den igen. ;)

Nu har vi ätit jättegod mat. Smördegsinbakad fläskfilé med klyftpotatis, svampsås och sallad.
Min älskling kan han!
Vet inte va jag gjort för att förtjäna denna underbara man. Imorse gjorde han en brakfrukost med nygräddade baugetter och i dom la vi ost, gurka, ägg, majonäs och räkor. Nu fick jag en dundermiddag och han har varit hur mysig som helst hela dan.
Va faktiskt tvungen att fråga va som hade hänt! ;)
-Det är söndag och jag älskar dig, fick jag till svar.

Jag älskar dig också Magnus!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla Odeheim

Åh. nästan så jag blir tårögd!

2010-08-30 @ 09:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0