Hjälp önskas!

Kan någon hjälpa mig?

Har varit ute och hängt tvätt.
Varenda gång så är det nå jävla äckeldjur som lägger nå slags ägg som sitter fast på vindan. Hur måga "remsor" som helst. 

Är det nån som har en aning om vad det kan vara för nåt? Nån som har samma problem?

Varje gång får jag försöka skrapa bort äggen innan man kan hänga tvätten. Är ganska äckligt, men som tur är så lossnar dom lätt när det är torrt. Nu va det lite fuktigt efter allt regn så då kladddade det ut lite.
Är ju jobbigt att behöva torka vindan varje gång man ska använda den!



Finns det något man kan göra åt det här?

Snälla! Är tacksam för svar!!!!

Sprid gärna detta vidare. Kanske är det någon som har ett bra svar som kan hjälpa mig bli av med skiten...

Kommentarer
Postat av: Malin

Men fy vad äckligt!! Har ingen aning om vad det kan va.. så tyvärr, ingen hjälp från mig mer än "glada hejaramsor" så att du kanske kommer på det :)

2010-08-19 @ 16:33:39
URL: http://www.malvan12.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0