Gårdagens shopping

Igår va vi ju in till stan och träffade Nettan och Oskar. Hade väldigt trevligt trots regnet!
Vi sprang runt i lite affärer, åt lunch på Waynes coffee och fikade på Landings.
Natalie va så glad hela tiden. Satt bara i vagnen och tittade på allt och försökte prata med Oskar. ;)
Enda gången hon vart lite less va när det vart en bajsblöja mitt i handlandet. Sprang ner till toaletterna i St Per gallerian, men inte fan fanns det nå skötbord där inte. Vi ställde oss i ett hörn och bytte i vagnen istället!
Tyckte det va dåligt att det inte fanns skötbord faktiskt...

Dagens fynd:

 

Min goda lunch på Waynes coffee. Grillad fetaostfylld toast med sallad. Den va ruskigt god!
Natalie fick som ni ser Biffstroganoff.
Kan rekomendera att äta lunch här! Funkade även med barn och barnvagnar. Jättetrevlig personal dessutom.



Ny höstjacka till Natalie från H&M



Huvtröja till mig från H&M



Skjorta/Blus till Natalie från H&M



Söt body till Natalie från KappAhl



Underbar klänning till Natalie  från KappAhl



Byxor till Natalie från KappAhl



Matchande body även den från KappAhl



Vit body är alltid bra att ha. Från KappAhl. Tycker att deras bodyn sitter bäst!
(Lite mörk bild, men den är vit)



En ljusrosa finstickad tröja till mig från Cubus. (Även här lite dålig bild)



Tre baslinnen till mig från Cubus

Kommentarer
Postat av: sofie

cubus har skita bra kläder anser jag.:)

2010-08-26 @ 19:03:05
URL: http://sjernstrom.blogg.se/
Postat av: katarina

fiiina kläder! jag är så himla glad att cubus finns i uppsala nu (det kanske har gjort det länge nu men jag såg det fört för ngr veckor sen)

2010-08-27 @ 15:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0