Farmor

Ifredags hade jag min gamla farmor här på besök. Jag hämtade upp henne i stan (Uppsala) och sen åkte vi ut hit. När vi kom till Österby trodde hon att vi hade åkt fel. Stackars farmor hade fått för sig att jag fortfarande bodde i Morkarla fast jag talat om för henne så många gånger vart jag bor. (Jag flyttade från Morkarla i oktober 2005)
Men tillslut tror jag att poletten ramlade ner! ;)

Vi fikade, tittade lite i huset och på gården, åt middag, löste korsord, busade med Natalie och sen skjutsade jag hem henne igen.
Hon va hemma vid 19 tiden och hon tyckte att det va så roligt att få komma och se hur jag bor. Va kul för henne att få komma ut på en liten utflykt!



Min gamla farmor på hennes 90-års dag.

Efter att vi skjutsat hem farmor så åkte jag och Natalie upp till gränby en snabbis. Skulle hämta ut nån box på Lindex från Liberoklubben.



Innehållet bestod av: Våtservetter, engångshaklappar, up&go blöjor



prover på simblöjor, liten flaska med lotion och dusch/badtvål, ett par alldeles för stora strumpor och några bindor till mig.
Tack Libero för den fina presenten!

Köpte även ett par byxor på rean till Natalie när jag ändå va inne på Lindex. Trodde att dom kostade 99 kr, men när jag kom till kassan kostade dom 49,50. Va ju liksom halva reapriset på dom. Bara att tacka och ta emot! ;)
Fick dessutom prutat med 50 öre då hon inte hade några 50 öringar i kassan så hon gav mig en krona tillbaka istället. Snälla kassörska! Dom är faktiskt alltid trevliga där! ;)


Kommentarer
Postat av: Syrran

Skitsnygga byxor! :)

2010-08-09 @ 08:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0