Dop

Idag äntligen fick jag tummen ur arslet och ringde till kyrkan ang. Natalies dop som vi sagt att vi ska ha i 7 månader nu. ;) Men med min vanliga tur så va prästen ledig måndagar och tisdagar så då kom jag ju i alla fall inge längre än jag gjort tidigare...  GAAAAHHHH!!!!

Får väl försöka igen senare i veckan.

Har i alla fall kollat runt lite på nätet efter sånger och fastnat för två, kanske tre sånger. Får se om han som sjunger kan dom sångerna. Annars får jag leta upp nån som vill sjunga dom åt oss.
Jag blir ju alltid så rörd när jag är i kyrkan. En riktig liten crybaby! Spelar ingen roll om det är dop, bröllop eller begravning. Jag gråter vilket som, så jag har bestämt att vi ska ha ett glatt dop utan sorgliga psalmer. Bara glada psalmer/sånger får sjungas så kanske jag kan få slippa gråta! ;)

Svårt att veta vilka vi ska bjuda också. Är ju ganska stor släkt på Magnus sida så det blir nog bara de närmaste som vi bjuder, vilket i och för sig är runt 50 pers... *suck*


Kommentarer
Postat av: nettan

och jag som ville gå på dop.vi hörs om en dag nästa vecka,onsdag skulle passa mig bra hur skulle det funka för dig?????

2010-08-17 @ 16:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0