Besök och feber

Idag har vi haft besök av Emma. Riktigt trevligt! Borde ses oftare än man gör.
Vi smaskade i oss kaffe och kladdkaka som jag hade bakat ihop. Vart inte så kladdig dock för att jag glömde den i ugnen. Men den vart god ändå...

Natalie har varit lite gnällig idag. Hon har varit väldigt hård i magen så jag trodde att det berodde på det. Hon har försökt bajsa hela dan, men tyvärr utan resultat.
Till sist kom det lite men hon va fortfarande gnällig ooch började kännas varm. Tog då tempen på henne och den visade då 38,2. Stackars skruttan! Antar att det är av sprutorna hon fick igår. Hon har ju varit i farten ändå idag så jag misstänkte inget först. Men nu fick hon alvedon, en flaska med ersättning och sen fick hon sova lite igen.
Hoppas att febern lägger sig så hon slipper va hängig stackarn.

Nu ska jag försöka laga lite mat tills Magnus kommer hem.

Kanske, kanske att jag tar en springtur sen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0