Aj!!!

Igår höll vi på med min brors hus hela dagen. Försökte röja och städa lite. Känns som att man vill få det klart så man kan få ett ordentligt avslut. Det börjar närma sig...

Skulle äta en banan vid lunch och va tror ni händer?
Självklart är det en geting som satt sig på min banan, som jag inte såg, och när jag skulle ta en tugga så stack den mig på insidan av överläppen. Sjukt ont gjorde det! Svällde upp och fick en liten fläskläpp, men på kvällen hade det lagt sig igen.
Nu känns det bara som att jag har bitit mig i läppen och fått ett sår precis där han stack mig.
Resten av dagen kollade jag ordentligt på allt som kom i närheten av min mun.


Skönt att veta att jag inte är allergisk emot dom i alla fall. Tål ju inte riktigt mygg-, knott, och bromsbett. Får ju gigantiska bett och sväller upp. Men getingar verkar gå bra.
Va andra gången jag blivit stucken nu. Förra gången va det nog bara en liten bebisgeting för den kände jag knappt när den stack mig i armvecket.


Kommentarer
Postat av: katarina

blir glad över att läsa att du äter. hoppas bara att det var banan till efterrätt och inte som själva huvudrätten ;)

2010-08-16 @ 09:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0