6 månaderskontroll

Idag ska vi ner till BVC. Natalie ska på sin 6 månaderskontroll, träffa läkaren och få sprutor igen.
Känns lite konstigt med 6 månaderskontroll nu när hon blir 7 månader på fredag. Men det är väl så när det blir semester och massa barn som föds.
Jag hoppas verkligen att hon ska slippa bli dålig av sprutorna. Förra gången reagera hon ju inte alls, men för det är det ju inget som säger att hon inte ska känna av dom den här gången.
Jag ställer in mig på det värsta så kan det ju bara bli bättre!





Just nu sover hon. Vaknade som vanligt vid 7 imorse. Började böka efter att Magnus åkte vid 4.50 (Har sagt att han ska låta henne vara, men han skulle ju bara lägga på henne täcket!!!) men jag stoppade i nappen några gånger så hon vaknade inte ordentligt förs klockan 7.
Sen har vi ätit frukost, kollat på tv, lekt på golvet, myst i soffan och så somnade hon om nu 9.30.
Blir nog lagom tid. Då hinner hon vakna och äta lite lunch innan vi ska ner till BVC klockan 13 och sen kan vi åka hem och sova igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0