Vilken natt

Familjen Söderquist/Westergren gick och la sig tidigt igår. Magnus somnade väl vid 21.40, Natalie vid 21.45 och jag runt 22. Så skönt!!!
Natalie vaknade kl 2.30, åt mat och somnade direkt. Så vid 3 sov jag också igen...
Vaknade andra gången kl 6. Då bytte vi blöja, pratade, skrattade och åt mera mat. La henne sen bredvid mig och efter en liten stund sov vi båda igen. Ända fram till kl 9.
Va är det som har hänt? Så här mycket har vi aldrig sovit förr. Men jag klagar absolut inte. Jag sover ju i vanliga fall gärna 10-12 timmar varje natt utan problem.
När vi väl hade vaknat låg vi kvar i sängen 30 min och pratade en massa. Det är så mysigt att ligga me henne i sängen och prata och skratta. Hon är ju dock mer vild än tam. Armarna och benen går som trumpinnar... ;)

Vid 9.30 gick vi upp och åt lite frukost och ringde och sa godmorgon till pappsen.
Sen har vi bara suttit i soffan och kuckilurat, startat diskmaskinen och tvättmaskinen.
Sen kl 11 sover Natalie igen, men nu låter de som att hon håller på att vakna.

Back to business!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0