Natalies bästa kompis!

Fick ju ett samtal igår kväll.
Min allra bästa vän trodde att vattnet hade gått. Vi konstaterade att så va fallet. Gissa om jag stod och hoppade här hemma hela tiden!? Hade inte så mycket värkar då så det var väl rätt lugnt. Hon åkte in ganska snart sen fick jag ett meddelande om. Låg och kollade mobilen här hemma mest hela tiden fram till 1.30. Hade lite svårt att sova och så vakna lillskruttan då. Gav henne mat och somnade. Vid 5 vaknade Natalie igen. Vi bytte blöja och fixade mat. Magnus skulle då precis åka till Stockholm och frågade om jag hade hört nåt än.
Nej, sa jag men kollade igen på mobilen. Gissa om jag vart glad då.
Ett litet mms om att nu hade det minsann kikat ut en liten flicka. Va lika lång som Natalie och vägde nästan lika mycket. Var bara 20g som skilde.

Så nu är vi jätteglada här hemma. Som vi har väntat och väntat och längtat i massor!!!



Stort GRATTIS till Jocke och Sofie som nu är stolta föräldrar till en liten tös!
Vi önskar er all lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0