Tvätt

Förstår inte hur mycket tvätt man ska ha jämt. Hur kan Natalie göra av med så mycket kläder kan man ju undra. Är ju mest hennnes kläder i tvättkorgen. Nu är jag inne på andra maskinen för idag och det lär bli fler. Ska försöka tvätta upp det mesta. Har precis torkat av torkställningen ute så nu kan jag hänga tvätten där när den är klar...
Va så himla skönt ute. Jag stod i mjukisar och linne nu när jag va ute. Underbart! Jag och Natalie ska nog va ute en del idag.
Måste köpa solglasögon åt henne. Börjar ju bli så ljust nu.

Nu ligger hon och sover i sin säng. Va nog trött och därför hon va lite kinkig. Har börja suga jättemycket på tummen. Verkar ha blivit hennes favorit när inte nappen finns till hands. Har typ hela händerna i munnen emellanåt.



Handen på väg in...



Men tummen är det bästa! Sötnos!!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Mosters snygging :)

2010-04-20 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0