Sovdax

Natalie har sovit jättemycket idag. Jag har inte hindrat henne heller. Kan nog behöva sova lite ibland. Oftast kan hon ju va vaken hela dagarna. Men vid 19 väckte jag henne så hon kan sova inatt. Då hade hon sovit nån/några timmar. Har försökt hållt henne vaken tills nyss då jag tänkte börja dra mig mot sängen. Så hon har ätit en massa och somnat i min famn. La henne sen i sängen och självklart blir hon jättepigg då och nu ligger hon och pratar för sig själv som aldrig förr!
Gullunge!

Dagens skörd som katterna har släpat in (än så länge) är 4 sorkar och 3 råttor. Underbart! NOT!!! När ska skiten ta slut och katterna förstå att jag inte vill ha in snusket?

Saknar Magnus här hemma. Blir så himla tomt när han inte ens kommer hem på kvällarna. Även om det är ganska skönt att ha sängen för sig själv så vill jag ha honom här. Saknar hans närhet! Ha nån som kramar om en ibland. Hoppas han kommer hem till helgen.

Imorgon ska jag och Natalie in till stan och gå på Gränby med Nettan och lilla Oskar. Gå lite i affärer och äta lite god lunch. Ska bli kul. Vi träffas inte så ofta.

Lär nog gå och sova nu om vi ska orka upp imorgon bitti. Blir ingen sovmorgon då inte. Ska va i stan vid 9.30

Natti natti

Kommentarer
Postat av: sophie, nowalies mamma :)

Hallå :) Vill du inte vara med i min pågående tävling ? :)

2010-04-21 @ 17:56:53
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0