Snart...

...så kommer Sofie!!!

Skruttan sover fortfarande. Har lagt henne att sova på mage några gånger och då sover hon mycket bättre. Så hon får sova så om dagarna nu tror jag. Även om dom nu ska sova på rygg! Men hon är väl som sin mamma som älskar att sova på mage. Lite jobbigt va det ju när man va gravid och skulle försöka sova. Kunde inte ligga på mage (inte så konstigt kanske)  och låg jag på sida fick jag förvärkar. Inte kunde jag ligga plant på rygg heller för då vart det likadant. Så på slutet fick jag trycka upp massa täcken och kuddar mot gaveln så jag kunde halvsitta/ligga och sova. Det va enda sättet. Sååå skönt att det är över nu så jag äntligen kan sova på mage igen!

Nej, nu ska jag äta lite lunch. Vart sugen på majskolvar så dom håller på att koka på spisen nu. Namnam... ;)


Kommentarer
Postat av: madelen

Eddie har sovit på mage sen han var 2 månader. Inte har d varit någon fara. Han började sova hela nätter då utan mat så därför fick han fortsätta sova så.

2010-04-15 @ 23:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0