Snart ensam igen

Nu har vi kommit hem från Gräsö. Vart fika och god middag hos svärföräldrarna och sen en snabb visit hos Kjell, Mervi, Fabian och Filip. (Magnus bror med familj) Har gett Natalie sitt nattmål nu och lagt henne. Men som vanligt vaknar hon och ligger och jollrar en stund. Somnar nog snart igen tror jag. Jag och Magnus sitter och kollar på Bond. Hatar verkligen Bond men ja ger det en chans iaf. Lär väl sova snart också. Magnus ska ju åka till Stockholm igen imorgon bitti. Han åker väl vid 5. Kommer sakna honom jättemycket. Förra veckan gick ganska fort men nu har jag ju vant mig vid att han är hemma igen. Ska försöka mysa lite me honom nu. Imorgon ska vi kanske ner till bvc och ge Natalie 3 månaders sprutan. Stackars liten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0