Skit också!

Jag kom iaf iväg och gympade igår. Faster Ewy ställde upp som barnvakt. Tror nog att hon tycker att det är ganska kul och mysigt. Får se hur det blir på måndag. Förhoppningsvis är Ewy bra i nacken då så hon får gympa igen, och då sa hon att farbror Kimmen skulle få va barnvakt. Kommer nog gå bra isf. Är inte det minsta orolig när jag lämnar bort henne.

Ringde min äldsta bror igår också. Han fyllde nämligen år så då tänkte jag att det var ett bra tillfälle att ta sig i kragen och höra av sig. Va nog ca 1½ år sen vi prata sist. Sååå himla dumt egentligen. Varför är man så dålig på att höra av sig? Tror det är en av mina dåliga sidor som jag verkligen inte tycker om. Får försöka bättra mig för typ 1000e gången... Vi sa iaf att vi måste ses nåt. Han har ju varken träffat Natalie eller Magnus. Även om det kom fram att han och Magnus känner varandra sen förr. Brorsan och Kjell (Magnus bror) gick i samma klass i skolan också. Tänk va världen är liten ibland.
Farmor fyller 90 år i maj nu också så då sa vi att vi borde träffas då om inte tidigare.

Va ruskigt trött när vi kom hem igår så jag gav Natalie mat och sen gick vi och la oss. Hon somna väl vid 23 och vakna 3.30. Då va det dax för lite mat. Somna om rätt fort sen. Vaknade igen 5.30. Då va ja som en zombie och tänkte "snälla barn! Börja inte med att vakna 5.30 varje morgon!". Gick upp och gjorde iordning lite mat till henne igen, men hon va inte speciellt hungrig. Åt väl bara 40 ml och sen somna hon om. Tack för det gumman!!! La henne på mage då för att se om hon skulle sova nå bättre, och hon vaknade inte förs 8.15. Sååå skönt för då va jag också pigg.
När vi vaknade ringde vi och önskade pappsen lycka till! Sen gick vi upp och åt lite frukost. BabySemp till Natalie och havregrynsgröt till mamma.

Efter frukosten ringde Magnus och sa att allt hade gått bara bra. (Får väl säga vad det är nu när det är klart) Han klarade nämligen uppkörningen för CE. Han är så duktig min älskling. Han har hållt allt hemligt. Han sa knappt till mig när han skulle köra upp för C-kortet i höstas. Men nu är alltså allting klart så nu kan han ju jobba typ var som helst. Mycket bra!

Har tvättat bilen en sväng på förmiddagen också. Den va verkligen skitig. Det är den fortfarande men det är ju mycket bättre. Shit va det fastnar asfalt på bilarna. Den är helt prickig. Sen hittade vi massa stenskott på huven och skador på stötfångaren i bak. (kanske va bra med skitig bil ändå så man inte såg alla skador) Såg ut som att nån kört på oss eller nåt. Har ju fått en bula i passagerar dörren i fram också. Vi har inte haft bilen i mer än 4 månader och har redan fått så mycket skador. Hur är det möjligt? Jag har faktiskt varit jävligt försiktig om bilen! Men det är inte så mycket man kan göra åt det nu. Det har ju redan skett och har antagligen inte varit mitt fel.

Sur vart jag idag också... Budade ju på dom fina Adidasskorna till Natalie. Auktionen gick ut kl 11 och jag kollade 10.55 och då ledde jag fortfarande med enda budet. Kollade igen 11.15  i tro om att jag vunnit. Men så fan heller. Då va det nån dum jävel som hade lagt ett bud över 10.59. En jävla minut!!! (oj, vad mycket fula ord det kom... Men jag va faktiskt rätt sur) Så nu fick vi dom inte. Jag hade faktiskt lagt ett väldigt högt maxbud också så jag trodde ju att jag skulle vinna. Men till min tröst så hittade jag ett par likadana i en storlek större. Ska nog buda på dom också och hoppas att jag vinner dom istället. Får väl sitta som en igel vid datorn. Man kunde köpa dom till fast pris också. Kanske ska överväga det, trots att min kära sambo inte gillade den idén.

Han är hemma nu iaf. Skönt! Ska gå och gosa lite med honom nu. Han ska åka tillbaka till Stockholm imorgon bitti så jag får passa på att gosa nu för sen vet jag inte när jag får träffa honom igen.
Om det inte blir så mycket skrivet senare så vet ni varför. Jag har kvalitetstid och massa mys med min älskling!!!

Over and out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0