Onsdag

Vad har hänt idag då.. Jo, jag och Natalie har varit till Österby och hälsat på Katarina och lilla Alvar. Så söt han va lilla skrutten. Ha ha! Liten och liten. Han och Natalie är nästan lika stora fast hon är två månader äldre. Vet inte om hon är liten eller om han är stor. Kan ju va båda kanske.
Vi fikade och pratade massa barn och förlossningar. Man gör inte så mycket annat när man fått barn. Konstigt det där. Skulle ju inte bli sån hade jag tänkt med det blir automatiskt. Vilket fall som helst så var det väldigt trevligt!
Hade tänkt svänga förbi Sofie en snabbis när vi åkte hem, men hon ville inte svara när vi ringde så då tankade vi bilen och åkte hem. Hon ringde sen så förhoppningsvis ses vi en sväng imorgon.

Tror att lillskruttan va lite trött. Blir inte så mycke sömn på dan när man är borta. Hon är lite nyfiken och kan ju missa nåt om hon somnar. ;) Men nu sover hon iaf. Har sovit i en timme snart.
Va så gullig igår när jag skulle gå och lägga mig. Tittade till henne en sväng innan jag la mig och då ser jag att hon ligger med båda armarna upp och med händerna under huvudet. Som om hon låg och funderade eller nåt. Min lilla sötnos! Ville inte riskera att väcka henne med att ta kort. Men jag var bra sugen!

Hon börjar ju bli så stor nu min lilla bebis. Vart ju tre månader igår. Tiden går så fort!



Min glada lilla skit!!!

Vi är lite ensamna här hemma nu också. Älsklingen är i Stockholm och jobbar. Får se hur länge han blir borta. Hoppas hoppas på att han får vara hemma i helgen. Men alla andra skulle ju jobba så dom vill säkert att han ska vara där också. Vi får väl försöka klara oss utan honom. Känns väldigt tomt! Har ju hela dubbelsängen för mig själv. Det är man ju inte van vid precis... Inte ens katterna låg där inatt. Dom är mest ute hela tiden nu när det blivit lite varmare.
Fick en fin present av dom när jag vaknade i morse. Låg en råtta (stor mus) med avbitet huvud på golvet vid fotändan av sängen! Tack för den.. Tror att det var Felix som lagt den där. Meduza brukar alltid lägga dom i hallen eller köket. Men den som nu la den där tyckte väl att mamma behövde en liten present och är man katt kan det vara svårt och hitta på presenter.

Jaja.. Vart långt det här. Märkligt! Jag som inte trodde att jag skulle kunna hitta på nåt att skriva. Men det flyter ju bara på av sig självt. Kanske inte blir så svårt att blogga som jag trodde... Så det kan ju hända att jag fortsätter. Ska väl ge det en vecka eller två till att börja med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0