Middagen avklarad

Nu har jag varit riktigt duktig och ätit middag också. Hade bestämt mig för att jag skulle äta panerad fisk, potatis och stuvad spenat. Men när jag skulle börja så öppna jag skafferiet av nån anledning. (behövde ju inte ens in där) Då såg jag paketet med våffelmix stå där. Ruskigt sugen på våfflor vart jag! Så nu vart det middagen istället. Tar fisken i morgon.
Proppmätt är jag också. Eftersom jag äter oftare nu så verkar jag kunna äta mindre. Antagligen är min kropp inte lika hungrig. Jag har väldigt sällan känt den där hungerkänslan. Dietisten sa att vissa personer aldrig känner  sig hungriga. Jag var/är nog en av dom. Men nu är jag mätt mest hela tiden iaf. Det känner jag minsann! 
Ska kanske sätta mig och göra matlista och schema nu på kvällen. Beror på hur lillan vill vara vaken.
Hon sover just nu. Skruttan!

Mamma älskar dig!!!

Vann iaf ett par skor till henne idag. Budade på ett par som va en lite mindre storlek än adidasskorna. Vet ju inte va hon har för storlek riktigt. Men dom vart inte dyrare än 44 kr inkl frakt, så det spelar väl inte så stor roll om hon kan ha dom eller inte. Får väl sälja dom vidare annars då. Eller skänka dom till bättre behövande.



Älsklingen ringde precis. Han väljer att stanna i Sthlm ikväll. Han kommer iaf vara upptagen (svårt att förklara utan att avslöja va det handlar om. Berättar när det är klart.) Sen vill han ju inte smitta oss med förkylningen heller. Så han sa att han kanske kan komma hem en sväng imorgon em/kväll istället. Längtar efter honom faktiskt. Men det kan väl vara bra att behöva sakna varandra ibland.

Just det... Idag är det ju förbövelen torsdag. Det innebär Friskis & Svettis. Undrar om faster Ewy hunnit hem och orkar ta Natalie en stund. Lär nog ringa och fråga. Så jag inte packar ihop och åker till Öregrund i onödan.
Shit! Hur ska jag orka gympa. E verkligen proppmätt!!!

Älskade Sofie gjorde ju oss sällskap en stund nu på dan. Så härligt att ha henne vid sig. Vi har ju tappat lite av det vi hade för nåt år sen. Men hon kommer alltid att vara min bästa vän och jag skulle kunna gå över både eld och vatten för hennes skull! Finns alltid i mitt hjärta! Hoppas på att vi kommer hitta tillbaka och träffas och prata lite mera nu när vi går hemma båda två.
Längtar så otroligt mycket tills hennes lilla fis tittar ut.
Hon fick en liten present av oss idag. Ett litet startkit till bebisen bestående av blöjor, våtservetter, babyojla och skötunderlägg. Tror hon vart glad. Är iaf saker som kommer att gå åt!

Nu ska jag försöka hitta lite motivation till gympan. Kan man beställa den nånstans eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0