Mål

Kan inte djurgården bara göra mål snart!? Heja heja!!!

Natalie har ätit 2 kvällsmål idag. Efter hon hade ätit det första så somna hon till lite i min famn. Men sen vakna hon igen och var lite gosig. Så vi satt och mös i soffan en stund sen gick vi och bytte blöja och gjorde iordning lite mera mat. Hon åt med god aptit för att sedan somna. La sig i sin säng vid 20.30.
Har inte märkt att hon har haft speciellt ont av sprutorna och inte har hon fått feber heller (peppar peppar...). Men hon är fortfarande gnällig. Börjar nästan tro att hon är lite som sin mamma och lätt blir rastlös. Vill gärna att man går runt och tittar på en massa saker. Sitta stilla och glo är ingen höjdare!

Hjärtat ringde nyss. Han va redan less på jobbet i Stockholm. (han har varit där 1 vecka)
För att citera honom "Ett jävla runkjobb! Det är skitigt och jävligt och det finns inga grejor när man behöver!" Va tydligen inte så stor ordning på dom andra som jobba där heller. Gillas inte av min karl tydligen!
Sa åt honom att han fick väl styra upp det hela lite då, men han sa att han inte orkade för det skulle inte hjälpa. Stackars älskling!

Jag har faktiskt funderingar på om jag ska gå och lägga mig nu. Är så tråkigt att sitta uppe själv och värre är det när man är trött och försöker pina sig. Nej! Lika bra att sova. Man vet ju inte hur mycket skruttan tänker sova inatt heller. Ska fixa hennes nattmat nu och gå och krama kudden och sakna min älskling. Kommer kännas konstigt nu när sängen blivit tom igen och det inte är nån som snarkar mig i örat! ;)

Natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0