Ledsen...

Inatt har det inte blivit så mycket sömn. Natalie vaknade först kl 1 och sen kl 3.30. Efter det ville hon inte sova ordentligt. Vägra sova i sin säng och låg och böka jättelänge bredvid mig. Sov kanske en timme och sen va det dax igen. Gav henne mat för tredje gången den här natten och sen la jag henne på mitt bröst. Sov till och från men mest massa bökande.
När klockan va runt 7 vakna Magnus. Frågade om han ville vara snäll och ta henne en stund så ja fick sova lite. Det gjorde han ju så klart. Tack för det älskling!!!
Sov sen till 10.30. Så skönt!

När ja gick upp sen och satt på toa så vart jag väldigt besviken. Alla mina krokusar va borta! Inte ett litet spår av dom va kvar. Vi har ju två rådjur som bor hos oss. Har matat dom hela vintern och dom får fortfarande mat. Men antagligen ville dom ha lite grönsaker till maten och valde att ta mina fina krokusar. :(

Nu är vi på väg till Gräsö och ska hälsa på farmor och farfar. Det är ju så himla skönt väder idag. Kommer nog sätta mig i solen när vi kommer dit. Natalie ska få sova i sin vagn. Hon tycker om sin vagn. Det är bra.
Nu missa vi färjan precis. Klockan i bilen gick tydligen lite efter. :) Jaja... Får åka 12.30 istället då.

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0