Lång dag

Vart en lång dag igår.
När vi kom till Björklinge tog jag, Natalie, Martina, Daniel och Liten en lång promenad. Va så skönt i det fina vädret. Liten är deras hund. Jättesnäll va han, jag som har lite fördomar mot schäfrar. Tyvärr befogade....
Efter promenaden tog vi en fika och satt och prata massa skit like old times. Så kul att prata med den tjejen! Det är aldrig tyst och tråkigt! ;)
Vi åkte nog inte från Björklinge förs vid 17.30. Då åkte vi till stan och käka på Max med Magnus. Ville säga hejdå innan han åkte tillbaka till Stockholm och vi hann ju inte hem innan han åkte.
Efter gourmetmiddagen åkte jag å Natalie till Gränby. Mamma slutade jobba 19.30 så då tänkte jag att hon kunde få lifta med oss hem. Så jag och Natalie strosa runt lite i väntan på att hon skulle sluta jobba.

Åkte sen hem till mamma/mormor så Natalie fick äta lite mat. När vi hade tänkt åka hem kom mammas karl med pizza och tyckte att jag också skulle äta lite. Så vi vart kvar en stund till.
Va inte hemma förs vid 22.30 och då va vi trötta!
Natalie åt lite till och sov sen fram till 4.30. Skönt!!!
Åt lite mat, bytte blöja och somnade om. Vakna vid 6 igen. Då gav jag henne nappen och så sov hon till 8. Bara så underbart! Hoppas hon fortsätter så här nu.

Nu är det dax för oss att klä på oss och göra oss klara. Ska åka på barnloppis i Alunda. Får se om jag gör några fynd. Natalie skulle behöva en vårjacka framför allt. Får väl se om det finns nån.

Nej, nu har vi inte tid att skriva mera. Skynda skynda!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0