Kväller

Åkte till Åby på eftermiddagen och hälsade på Stina och Ida en sväng. Stina ringde och bjöd in mig på nybakta bullar. Kan man ju inte tacka nej till va!?
När vi (jag och Natalie) kom hem så hade älsklingen varit snäll och fixat middagen. Lasagne stod i ugnen.

Nu på kvällen har Nattis varit lite gnällig, men jag tror att hon va hungrig för hon åt hur mycket som helst. Börjar äta mer och mer nu. Blir ju ruinerad... Ersättningen är ju inte direkt gratis. Önskar att jag hade kunnat amma! Men nu kan vi ju tyvärr inte det och det är inte mycket att göra åt.

Låg i soffan och kollade på Talang. Vilka jävla stjärnor vissa är. Hur kan dom ens tro att dom ska kunna vinna dom där 500 000 kronorna med deras bidrag. Pinsamt! Lika pinsamt som dom stolpskotten som gör bort sig i Idol och tror att dom kan sjunga.
Jag älskar att sjunga och gör det allt som oftast. Men jag tror/vet att det nog inte låter så vackert så därför sjunger jag mest för mig själv. Nu sjunger jag ju med Nattis också iofs. Men det räknas inte på samma sätt. Barn älskar att sjunga hur illa det än låter. Me like! ;)

Nu ska jag fixa Nattis flaskor till natten så jag slipper blanda dom mitt i natten. Ganska skönt att bara ta ur kylskåpet och värma när man e lite lagom trött.
Sen ska jag mysa lite mer me min stora kärlek här i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0