Hund

Jag tycker om hundar... Funderar på att skaffa en sen. Vet inte vilken ras bara. Skulle vilja ha en Berner Sennen men det är så mycket jobb med en sån. Men otroligt fina är dom. Magnus vill ju ha en liten limpa (tax) eller en gråhund så han kan jaga. Men gråhund blir det absolut inte och jag vill nog inte ha en tax heller. Kan man ju inte ut och gå med. Ser ju löjligt ut.
Jag vill ha en stor hund. Helst en som inte hårar allt för mycket. Men nån sån tror jag inte att det finns.

Vilket fall som helst så har jag spenderat dagen ute i trädgården och plockat hundbajs.
Fick ihop en del. Nämligen en hel jävla Icakasse!

   

Så är det nån som vill ha lite bajs så finns det här.
Blir så less. Har inget emot att hunden är här hemma men den kan väl ge fan i att bajsa överallt. Är inte så trevligt att ha hundbajs över hela gården. Tog upp det med grannen och han kunde inte förstå att hon bajsade på våran gräsmatta. Det gjorde hon ju aldrig hemma. Nej det är väl inte så konstigt. Kan ju va för hon går hit och mökar ur sig allt jämt!
Funderade på om jag skulle ge honom kassen med bajs så han fick se hur mycke det faktiskt var. Och då gick jag ändå inte där det är långgräs. Så jag kan nog få ihop lite till om jag vill.
Blir ju inte så kul sen när Natalie ska börja krypa ute. Va därför jag tog upp det nu så vi kanske hinner göra nåt åt det.
Händer det nångång ibland och i långgräset där man inte går så säger jag inget. Men nu är det jämt över hela gräsmattorna...

Natalie har sovit i vagnen hela tiden. Hon är så duktig. Sov ute i 3 timmar.



Hon va så söt i vagnen med mössan på sned! ;)
Hon gnussar ju så mycket med huvet hela tiden så mössan åker ju runt som en karusell. Sötnos!

Kommentarer
Postat av: katarina

jäla äckel jycke! hua!!

2010-04-29 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0