Godnatt

Lillskruttan sov ganska länge på kvällen så vi får hoppas att hon kan sova inatt också.
Hon har fått sitt kvällsmål och somnat i min famn. Men när jag la henne i sängen så vakna hon till. Så nu ligger hon där och jollrar och suger på fingrarna. Dom verkar mycket godare än nappen. ;)

Pratade med älsklingen nyss också. Han ringde och sa godnatt. Han hade blivit jätteförkyld. Skulle komma hem imorgon kväll sa han. Får se om han åker tillbaka på fredag. Har ett uppdrag på fredag morgon så det är därför han åker hem. Talar om sen va det handlar om. Vet inte om jag får säga det nämligen.
Vi får hoppas att han får va hemma i helgen, men jag sa att han absolut inte får komma hem och smitta oss med förkylning igen. Då får han hålla sig i Stockholm tills han är frisk.
Natalie har redan varit förkyld och det var hemskt.
Hon fick så svårt att andas. Ibland fick man kolla så att hon andades överhuvudtaget. Gjorde andninguppehåll emellanåt. Trodde nästan att det kunde vara förkylningsastma men läkaren hörde inget som tydde på det. Skönt! Men vi fick medicin ifall att hon får svårt att andas igen. Känns lite tryggare iaf.

Nu tror jag att Nattis har somnat. Har iaf tystnat. Så nu ska väl jag också ta å krypa ner (i den tomma) sängen.

Natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0