Godmorgon!

Eller godförmiddag är det väl nu. Har ju varit vaken en stund redan.

Skruttan va så duktig inatt. Hon somna vid 21 igår och vaknade inte förs kl 3. Åt mat och somnade om i min famn. När jag skulle lägga ner henne i sängen igen så vakna hon ju så klart. Pigg som en mört slog hon upp ögonen och skrek lite. Ville inte alls sova mera. Men jag tog upp henne igen och gosade in henne i min famn. Satt och vaggade och gosade i 20 minuter innan hon somnade igen. Klockan hade nu hunnit bli ca 4.10. Äntligen fick en trött mamma också försöka somna om.
Vid 5.15 vaknade skruttan igen och var jätteledsen. Tog upp henne och då tystnade hon direkt och man såg på henne hur hon verkligen försökte sova. Drog igen ögonen och slappnade av. Tog inte mer än 1 minut så sov hon igen. Tur att jag inte gick upp och gjorde mat innan jag tog upp henne. (är så jag brukar göra) Den här gången la jag henne brevid mig i sängen. Tyckte att hon kunde få ligga bredvid mig en stund. Trodde ju att hon skulle vakna snart igen, men inte då. Hon sov till 7.30. Hon har alltså bara ätit en gång inatt. Normala fall har hon väl ätit 3 gånger från 21-8. Hoppas hoppas att det här håller i sig nu så vi kan få sova lite mer om nätterna.
Älskade unge! Mamma är så stolt!

Måste tvätta hennes gym idag också. Katterna hade lagt fina presenter på den inatt. Dom tyckte kanske att Natalie också skulle få en råtta att leka med. ;) Varför ska dom alltid ta in skiten och lägga dom på mattorna? Nu ligger mattorna i tvätten så då la dom skiten på hennes gym istället. Uppskattades inte!!!
Är väl bra att dom tar alla råttor men dom kan väl låta dom ligga kvar ute.
En dag när jag kom hem låg det tre råttor i en hög framför ytterdörren. Där får dom gärna ligga, hellre än att dom kommer in.

Har precis ätit frukost nu och Natalie ligger i sin säng. Hon va jättetrött och somnade. Fast efter 10 min kan man ju inte sova mera tycker hon. Men hon har fått ligga kvar. Hon kanske somnar om. Hon skriker ju inte iaf så då är det nog ingen fara. Ligger å smågnyr och snuttar på sina älskade små fingrar. ;) Sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0