Godmorgon! Vilken natt... Natalie vaknade ...

Godmorgon! Vilken natt... Natalie vaknade 2.15, åt och somnade om direkt. Så vid 2.30 låg hon redan i sin säng igen. Från kl 4 har hon legat och bökat en massa men vaknade aldrig till ordentligt. Jag gav henne nappen några gånger och så somnade hon om. Inte förs kl va 6.45 vakna hon ordentligt. Då va det verkligen dax att byta blöja! Så det gjorde vi, åt mat och låg sen och pratade och skrattade en massa i sängen. Somnade om en liten stund men kl 9 va det dax att gå upp. Nu har vi klätt på oss och Natalie har ätit frukost. Bara jag kvar. Sen ska vi åka ner till Österby och gå en promenad me Madde. Bokade det igår om det skulle bli fint väder och det är det ju verkligen. Jag har ju dock inte gått ut än. Brukar ju alltid bli sämre väder när jag planerat att vara ute. Hoppas vi bryter trenden idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0