Godmorgon!

Idag va vi uppe tidigt, och inte vart det så bra sömn inatt heller.
Natalie har vaknat var 3dje timme. Först halv 1, sen halv 4 och slutligen halv 7 och sen dess har vi varit uppe. Ja, iaf jag. Natalie somnade om vid 8.20.
Hon fick en till sån där hostattack i natt. Gick och bytte blöja där vid halv 4 vilket inte va populärt. Hon började skrika och då kom hostan igen. Sen får hon nog lite panik när hon bara hostar och hostar tills hon nästan spyr och inte får så mycket luft så då skriker hon ju ännu värre. Men det var bara att stoppa in flaskan med mat så sluta det direkt. Märkligt!
Nån som haft samma problem?
Kommer det igen tänkte jag ringa 1177 (sjukvårdsupplysningen) och fråga vad som händer och om jag kan ge henne lite vatten då. Hon kanske inte vill ha mat varje gång tänkte jag. Men om hon hade satt nåt hårstrå eller nåt i halsen, vilket jag trodde igår, så borde ju det vara borta nu och inte bara komma fram när hon blir ledsen. Tur att jag har en så glad tjej som nästan aldrig är ledsen. Skulle ju få lite smått panik annars om det vart så här varje gång mest hela tiden. Igår vart jag verkligen rädd. Jag bara grät... Tur att Magnus va hemma. Visslade in honom från garaget så han fick vara lite stöd. Han gjorde dock inget men det var bara skönt att han fanns där ifall det skulle bli värre. Inatt va jag lugnare. Då visste jag ju hur jag skulle få slut på det.

Nu ska jag starta tvättmaskinen och hoppas på att vädret låter mig hänga min tvätt ute idag. Brukar ju alltid bli mulet och kallt så fort jag hängt upp tvätten. Ska jag kanske skona alla sista april firare med att inte hänga ut den? Nej, jag chansar på att vädret håller i sig. Om inte får ni väl skylla på mig sen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0