Fynd

Gjorde lite fynd i Alunda. Handlade för hela 60 kr. Dyrt som sjutton! Ha ha...
Köpte en body och en klänning till lilla Elsa. Natalie fick 4 bodyn och ett  typ "förkläde".  Kan va bra att ha sen när hon ska börja äta lite mat tänkte jag. Va ett sånt som är som en tröja. Mycket praktiskt!

Nu sitter jag hemma hos mamma. Har lånat brorsans dator. Natalie har ätit en sväng och sen somnade hon på Markus så nu ligger hon och sover.
Hade ju tänkt gå en promenad när hon skulle sova så hon kunde sova i vagnen. Men nu sover hon så gott så jag vill inte väcka henne... Ligger i Markus säng nu. Sötnosen!

Ska väl dra oss hemåt när hon har vaknat sen. Syrran håller på och tvättar också så får väl vänta tills hon är klar. Hon ville följa med oss hem idag. Kan ju va trevligt med lite sällskap. Tror hon sover över också. Hade ändå inget att göra sa hon, och det kan väl va trevligt att umgås lite med sin lillasyster... 
Skulle jobba på bilbingon i Österby imorgon så jag får skjutsa ner henne tills dess. Men jag tyckte hon sa att det va vid 14.30 så vi behöver varken gå upp tidigt eller stressa. Skönt!

Ska nog gå och handla lite gott till ikväll sen. Kan ju mysa till det lite nu när man inte behövde sitta själv.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Du och jag syster du och jag! :)

2010-04-24 @ 14:42:42
URL: http://matildawg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0