Frukost och Tradera

Har ju fått en nystart i mitt liv. Är ju helt kass på att äta. Kan ju gå en hel dag utan att jag äter nåt. Men nu har jag tagit mig i kragen och uppsökt professionell hjälp i form av en dietist. Så nu måste jag äta frukost, lunch och middag varje dag. Ska försöka göra matlistor och matschema för att underlätta det hela.
Till frukost idag blev det iaf en stor tallrik havregrynsgröt med lingonsylt och mjölk. Proppmätt blir man och gott är det!

Har budat på ett par skor till Natalie på Tradera. Skitfina adidasskor...



Hoppas hoppas att jag vinner dom.
Man blir verkligen beroende av Tradera!
Köpte några figurer till min samling i vintras och lite kläder till Natalie har det blivit nu senast. Funderar på om jag ska försöka mig på att sälja lite också. Så svårt kan det väl inte vara... Men jag är lite feg tror jag. Är väl ingen som vill ha mina gamla grejor tänker jag jämt. Men nån stackare kan man väl lura på nå skit. ;)
Har ju lite barnkläder nu som Natalie har växt ur och allt vill man ju inte spara.

Nej, om man ska försöka få nåt gjort nu kanske. Skuttan ligger i min famn och håller på att somna nu så då får man passa på!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Åhh, skor är så himla söta när de är sådär små. :)

2010-04-15 @ 10:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0