Förkylda karlar...

Åkte hem till mamma/mormor en sväng nu på dan. Passar på att åka när Magnus ändå är borta.
Lånade hem hennes spikmatta hon fick av mig när hon fyllde år. Ska prova ligga lite på den. Har provat en gång och då höll jag på att dö. Satan så ont det gjorde!!! Men skam den som ger sig. Måste ju prova igen.

Natalie är lite gnällig idag me. Vet inte va det är riktigt. Men vi försöker med alla medel att få henne på bättre humör. Vissa gånger lyckas vi bättre än andra.

Snart ska vi väl göra lite mat. Magnus fråga om han skulle laga mat eller byta till sommardäcken på volvon. För min del spelar det ingen som helst roll. Jag vill bara sova just nu. Är sååå sjukt trött av nån anledning. Funderar på att ta en lite powernap. Kan man äta och ha lite kvällsmys sen.

Håller på att göra te åt karln just nu. Han är förkyld och då måste man ju låta jätteynklig och be sin sambo om te med honung. Gick åt en hel burk honung förra gången han va förkyld. Stackarn.... Har nog inte långt kvar till döden! ;) Jobbigt att vara kille och lite förkyld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0