Dagen som gått

Vart en lång och härlig promenad med Madde idag. Gick i ca 1,5 timme runt i Österby. Efter promenaden tänkte vi ta en fika på hembageriet men det va så trångt där inne så vi köpte med oss fikat och gick upp till min mamma och fikade i stället. Mycket prat vart det och jag hade mycket trevligt! Bestämde oss för att försöka ta en promenad en gång i veckan förutom när hon jobbar eftermiddag. Får se hur det går men jag hoppas att vi håller det!

På vägen hem svängde jag förbi Sofie och Elsa en stund. Hon är ju så liten... Kan inte förstå att Natalie va så där liten för 3 månader sen. Hon är verkligen stor nu min lilla tjej!

Väl hemma åt Natalie lite mat med sin pappa och jag ställde mig vid spisen. Det vart potatis, fisk och spenat. Gott gott!

Natalie fick sig ett bad nu på kvällen också. Tror hon gillar att bada. Skrattade mest hela tiden och sparkade hur mycket som helst i vattnet så det vart nog vatten i hela badrummet. Jag vart iaf väldigt blöt!

Nu ska det kikas lite på tv och sen gå och sova.

Imorgon måste jag köpa maskmedel till katterna. Såg en mask i Meduzas rumpa idag. BLÄ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0